Opinia użytkownika: Klient_5jLT
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Często robię zakupy w sklepie stacjonarnym hebe i chwaliłam sobie do tej pory. Super że zostały wstawione samoobsługowe kasy ale za tym idzie jednak totalny brak logiki i ujmę to delikatnie głupota. Kasa samoobsługowa zajęta (jest tylko jedna), klienta przy niej ma sporo zakupów, jakieś problemy przy skanowaniu. Spokojnie więc zajęłam miejsce do normalnej kasy, byłam pierwsza za mną ustawiła się kolejka, ustawiłam swoje zakupy na ladzie zadowolona, przygotowałam portfel żeby było szybciej (kartą),a Pani z obsługi przychodzi i oświadcza że nie policzy mi zakupów bo przy normalnych kasach to można tylko gotówką lub mieszane transakcje. Zostałam odprawiona do kasy samoobsługowej gdzie też już była kolejka. Więc po raz kolejny odstałam swoje. Super zasady, nie dość że stawiacie kasy samoobsługowe żeby jeszcze mniej zamować się klientem, to już nawet w sporadycznych przypadkach nie umiecie logicznie podejść do sytuacji. Skoro przy zwykłych kasach macie terminale do płatności kartą i zawsze można było tak płacić to nie rozumiem po co wysyłacie do sklepów takie wytyczne i tracicie przez nie klientów. Bo osobiście to za takie potraktowanie wole już pójść do konkurencji.