Opinia użytkownika: Klient_L5AJ
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: nigdy więcej OBI , pojechałam do marketu po 2 opakowania płytek ściennych (wg strony internetowej dostępność 9 opakowań ) , na miejscu dowiaduje się że właściwie to tych płytek nie ma, informuję że na stronię mamy dostępność 9 opakowań , o to już widać zainteresowanie Pani obsługującej , postanawia zerknąć w system , faktycznie klient mówi prawdę . Pani postanawia udać się do magazynu a mnie wydaje polecenie żebym sobie pochodziła 10 minut po markecie. Po 10 minutach szukam Pani z obsługi i dowiaduję się że wszystkie 9 opakowań jest zniszczonych , płytki są połamane , leża w takim miejscu że uległu zniszczeniu (może magazyn powinien zadbać o własny towar ?) . Nie pozostaje mi nic innego jak udać sie do działu zamówień i tu kolejne zdziwienie bo cały czas w systemie widać 9 opakowań gotowych do odbioru. Opanowując zwyżkujące ciśnienie zamawiam 2 opakowania , wpłacam zaliczkę , dostaję kwitek , mam czekać na potwierdzenie sms dotyczące zamówienia . Mija tydzień , i kolejne 2 telefony na infolinię. Oczywiście nikt nie ma uprawnień do podania kontaktu telefonicznego do marketu , mam potulnie czekać na ich informację . Gdyby można było dać minusową gwiazdkę z pewnością był ją przyznała. Jeśli ktoś ma za dużo czasu, i lubi niekompetencję to śmiało może dokonać zakupów w markecie OBI. Dla mnie to jest ostatni raz .