Opinia użytkownika: Klient_TtXy
Dotycząca firmy: SZUBRYT
Treść opinii: Dnia 9.03.2022 na kasie przy alkoholowych produktach obsługiwała Pani w godzinach popołudniowych, nie znam imienia nie miała plakietki. Wstyd- na tak reklamowany i w miarę dobry sklep taka obsługa jak tej Pani. Na moje dzień dobry, zero odpowiedzi, towar wręcz rzucała na drugą stronę, jak przysłowiowa ekspedientka z czasów komuny. Wytrzymałam, pozbierałam ten rozrzucony towar, Pani powiedziała cenę, ja dając pieniądze powiedziałam proszę bardzo...ona nic. Bez słowa. Wydala mi resztę (tez rzucając na blat, nie kładąc, rzucając. Powiedziałam - dziękuję ,,ze to właściwie ona powinna powiedzieć (bo już byłam wkurzona) Chyba się zreflektowała, bo odpowiedziała mi dziękuje. Wrażenia? Przepraszam sklep Szubryt ale już tam nie pójdę. Wiem, nie ma to dla Was znaczenia, ale jednak warto się zastanowić nad przeszkoleniem pracownika, bo żaden z Was nie chciałby być TAK obsłużony.