Opinia użytkownika: Klientka_wro
Dotycząca firmy: Hotel Zamek na Skale
Treść opinii: Dobrze się tu czuję, chociaż będąc obiektywną, jest mnóstwo niedociągnięć i ceny są niestosowne do jakości. Obsługa jest totalnie nie przeszkolona: zarówno recepcja jak i kelnerzy - masażystka zaś pierwsza klasa. Jest bardzo profesjonalna. W recepcji z kolei młoda dziewczynka, która nigdy nie miała styczności z klientem, nie potrafi się właściwie odzywać, nie zna etykiety. Bez sprawdzenia, czy pokój jest już opłacony, zażądała zapłaty. Nie poinformowała nas ani o godzinach posiłków, ani godzinach otwarcia SPA czy wieczornych koncertach. W trakcie obiadokolacji kelnerzy nie widzą klientów restauracji, a nie każdy korzysta z wykupionych posiłków. Mogłoby się wydawać, że trzymając nad głową kartę dań i machając nią do kelnera, z którym przez minutę utrzymujesz kontakt wzrokowy wystarczy, ale niestety nie potrafią się domyślić, ze chcesz złożyć zamówienie... Strefa wellnes wymaga zdecydowanie remontu - odpadają kafelki, coś co przypomina glony zalęgło się w jaccuzi. Mogłoby to odpowiadać, gdy za nocleg płaci się 50 zł, a nie 350...