Opinia użytkownika: Klient_0Xng
Dotycząca firmy: LazienkaPlus.pl
Treść opinii: Zakupiłam zestaw Geberit w komplecie z miską i deską. Niestety stelaż Geberit dojechał uszkodzony, Firma Łazienkaplus wysłała reklamację do producenta, ale ze względu na uszkodzenie mechaniczne - producent reklamacji nie uwzględnił. Skontaktowałam się ponownie ze sklepem w celu ustalenia co dalej z reklamacją. Pani na info-linii w sposób bezpośredni i dość niegrzeczny zapytala mnie dlaczego uważam że sklep powinien zapłacić za moją uszkodzoną przesyłkę... Bez żadnej próby wyjaśnienia gdzie ta przesyłka mogła zostać uszkodzona... W dalszej rozmowie pani była jeszcze bardziej nieuprzejma, dała mi do zrozumienia że chce wyłudzić pieniądze. Sposób podejścia do klienta do chwili zakupu bardzo uprzejmy... niestety po zakupie, przy reklamacji bardzo bezczelna, arogancka obsługa, brak szukania rozwiązania, stosowanie taktyki - kupiłeś - to już twoje zmartwienie dalej co z tym zrobisz. Zdecydowanie nie polecam...