Opinia użytkownika: Klient_8H6i
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Brak słów... W całym swoim życiu robiąc zakupy przez internet nie spotkałam tak fatalnej obsługi klienta. Kupiłam w styczniu farby do włosów po czym przysłali mi nie te co zamawiałam. Złożyłam reklamację, czekałam na kuriera (dodam, że wcześniej musiałam wielokrotnie pisać, dzwonić na infolinię) okazało się, że przysłali kuriera na adres paczkomatu. Znowu musiałam do nich napisać maila i oczekiwałam ponownie na kuriera. Kurier 14 lutego odebrał przesyłkę. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałam zwrotu gotówki, moje maile które ciągle pisałam zostały totalnie zlekceważone (nawet nikt się nie pofatygował na nie odpowiedzieć) a infolinia jak można się domyślić - również nie umiała mi pomóc. Przestrzegam każdego przed tą niepoważną i niekompetentną firmą chyba, że ktoś ma stalowe nerwy i zapas gotówki do wyrzucania. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)