Opinia użytkownika: Klient_1pds
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kupiłem lodówkę 17.02.2022 z dostawą,niestety pierwsza dostawa sprzęt uszkodzony.Kolejny termin dostawy logistyka ustaliła sobie sama o której dowiedziałem się od kierowcy.Następny termin który został uzgodniony niestety znów nie doszedł do skutku,przyczyna nieznana.Po rozmowie z pracownikiem w sklepie iskierka nadziei,że problem będzie rozwiązany i w końcu otrzymam mój sprzęt za który już zapłaciłem.Niestety iskierka zgasła.Po rozmowie telefonicznej dowiedziałem się,że logistyka ustaliła sobie swój termin o którym oczywiście nie zostałem powiadomiony.Pan na infolinii nie miał żadnych kompetencji a nawet chęci,żeby próbować problem rozwiązać.Dowiedziałem się,że zostanie wysłany następny mail do logistyki.Bardzo mało piszę opinii,ale poczułem się jakbym wrócił do komuny:jeżeli panu nie pasuje nie musi pan kupować w naszym sklepie:.Gdyby przez jakiś przypadek czytało to kierownictwo tej instytucji to zostawiam nr.zamówienia 331027 może chociaż usłyszę słowo przepraszam.