Opinia użytkownika: Klient_4iRq
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Dnia 26.02.2022 o godzinie 19:18 zadzwoniłem do działu technicznego firmy Vectra na numer 58 742 65 00 i po kilkunastu minutach oczekiwania odebrała Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Chciałbym z tego miejsca wyrazić ogromne uznanie dla tego pracownika za zaangażowanie oraz czas poświęcony na analizę mojej sprawy. Sprawa dotyczy mojej umowy z dnia 14.10.2021 na dostawę Internetu o numerze abonenta 55526165, która do tej pory nie jest należycie przeprocesowana przez co do tej pory nie ma żadnych faktur a ponadto od około 20.01.2022 utraciłem całkowicie dostęp do Internetu. Pani jako JEDYNA - pomimo KILKUDZIESIĘCIU takich samych telefonicznych oraz elektronicznych zgłoszeń u innych pracowników - podeszła do tematu tak jak tego oczekiwałem od samego początku (ponieważ sam wykonuję podobną pracę), czyli zadawała konkretne pytania i na ich podstawie szybko i rzetelnie wyciągnęła poprawne wnioski. Na podstawie naszej rozmowy sporządziła odpowiednie zgłoszenie i przekazała od razu do odpowiedniego działu oraz była w stanie podać mi numer wsparcia tego zgłoszenia NSD-210583 czego inni pracownicy nie byli w stanie zrobić mówiąc "to są nasze wewnątrz firmowe zgłoszenia, które nie posiadają numerów". Jestem szczerze zachwycony z profesjonalnego podejścia do pracy tej Pani i życzę jej wszystkiego dobrego, samych sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym a wyżej postawionym osobom w firmie Vectra sugeruję przyznanie Pani solidnej podwyżki za to co robi i jak robi, ponieważ jest to pierwsza osoba z Waszej firmy, której należy się uznanie za jakość wykonywanej pracy (przeprowadziłem kilkadziesiąt rozmów, więc wiem co piszę). Ocena 5 gwiazdek jest dla obsługującej mnie Pani, nie dla Państwa firmy, proszę o tym pamiętać. Gdybym miał wystawić ocenę firmy, byłoby to zasłużone ZERO. P.S. Niezależnie jak sprawa potoczy się dalej to uznanie dla pracy tej Pani pozostanie, polecam sobie odsłuchać rozmowę, którą przeprowadziliśmy i puszczać ją pozostałym pracownikom na szkoleniach, żeby wiedzieli jak należy pracować, ponieważ gadanie pustych frazesów i wyrażanie sztucznego zaniepokojenia i współczucia nie zbliża do realizacji reklamacji czego moja sprawa jest świecącym przykładem, bo ciągnie się od 14.10.2021 a całkowity brak Internetu od ok. 20.01.2022.