Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_toXG

Dotycząca firmy: Inter Auto

Treść opinii: Chciałem podzielić się z Państwem moimi spostrzeżeniami i wrażeniami z zakupu JEEP w InterAuto w Krakowie (Zakopiańska 94). Poszukując samochodu dla siebie miałem niełatwy wybór, kilka modeli kusiło mnie wyglądem, wyposażeniem czy osiągami. Odwiedziłem salon Jeepa przy ul. Zakopiańskiej 94 właściwie z przypadku. To się też dało odczuć po zachowaniu sprzedawcy, który totalnie nie był zainteresowany pomocą w wyborze modelu czy sprzedaży auta. Kredyt uruchomiony i… odbiór auta. Umawianie się, przekładanie terminu i nagle telefon, że jest samochód do odbioru (26.05). To wiele radości przy zakupie pierwszego w życiu nowego samochodu. Wydarzeniu wydawania auta towarzyszyło wiele zmian terminu i godzin. Obietnice, że auto już jest i czeka na przygotowanie, a dzień później informacja, że auto jeszcze nie przyjechało. Niestety auto przygotowane do odbioru było najbardziej brudnym autem. Mam tu na myśli szczególnie szyby, przednią. Niedoczyszczona, przetarta tłustą, brudną szmatą. To detale, ale to one wpływają na zadowolenie klienta. W ramach zakupu miałem mieć zamontowany hak (za który zapłaciłem oczywiście). Rozumiem, że nie dało się tego zrobić na dzień wydania, więc ustaliliśmy termin oddania auta na montaż wspomnianego haka. I to przerosło pracowników InterAuto w Krakowie. Auto oddałem w południe 2 czerwca, hak miał być montowany 4 czerwca. Ponieważ to był długi weekend to byłem umówiony na odbiór auta na 8 czerwca. Nagle nieodbieranie telefonów, zmiany, dezinformacja. Wiele nerwów, przekładanie terminów, umawianie się na odbiór i znów zmiana terminu odbioru. Finalnie auto udało się mi odebrać 14 czerwca w południe, czyli hak montowano u Państwa prawie 2 tygodnie. Poprzednie moje auto (Superb) było serwisowane w autoryzowanym serwisie (i kupione u tego samego dealera, co było serwisowane). Może i przyzwyczaiłem się do wysokiej jakości obsługi klienta, ale to nie powód by InterAuto tak postępowało z klientami. Póki co, to mój samochód więcej czasu stał na serwisie, niż był w moim posiadaniu. Poza tak długim okresem montażu haka, brudną, tłustą szybą na wydaniu nowego pojazdu pojawiają się inne uchybienia w obsłudze. Protokół odbioru -> przedłużona gwarancja, dwa razy dopytywałem o szczegóły i zastałem „zbyty” w odpowiedzi. Chciałem wymienić olej po przejechaniu 800/1000 km. Oczywiście odpłatnie, od pracownika InterAuto usłyszałem: „to niech sobie pan wymieni”. OK, wymienię. Osobiście uważam, że to, co reprezentuje InterAuto, jest poniżej jakichkolwiek standardów obsługi klienta. W czerwcu 2021 odbyła się rozmowa telefoniczna (serwis nie jest skłonny nic potwierdzać mailowo) z kierownikiem serwisu Jeep, zapewnienia, że roczny przegląd będzie za darmo, miłe słowa itp. Luty 2022, czas na roczny przegląd, kierownik serwisu Jeep w InterAuto oczywiście nie pamięta, że była jakakolwiek rozmowa. Nie podtrzymuje deklaracji, iż przegląd będzie za darmo. Jednym słowem czuję się oszukany i niezadowolony. NIE POLECAM KORZYSTANIA Z ŻADNYCH USŁUG INTERAUTO W KRAKOWIE!!!