Opinia użytkownika: Klient_JkNA
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kupiłam kuchenkę gazowo-elekrtyczną ,która okazała się uszkodzona,reklamacja zgłoszona godzinę po dostarczeniu do mnie do domu.Pani przyjęła zgłoszenie na podstawie rękojmi.Po trzech tygodniach kierowcy przyjechali po uszkodzoną kuchenkę,na drugi dzień miałam pojechać po odbiór pieniędzy do sklepu stacjonarnego,nie mieli gotówki,więc Pani przelała na kartę.Dzisiaj przyjeżdza nowa kuchenka,a pieniędzy na karcie nie ma ,dzwoniąc do nich, odpowiedż jest,że środki na karcie będą za kilka dni.Nie potrafią określić ile to,,za kilka dni".Wychodzi na to,że zapłaciłam za kuchenkę dwa razy i od dzisiaj leci 4 tydzień,jak nie mam kuchenki i pieniędzy. Czas na odniesienie się do reklamacji mają 2 tygodnie,super