Opinia użytkownika: Klient_r0h4
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dnia 19 lutego 2022 r. zrealizowałam zakupy w sklepie Biedronka przy ul. Babina 16 w Kaliszu. Gdy weszłam do sklepu zobaczyłam kilka palet z produktami, które znajdowały się na samym środku przejścia pomiędzy lodówkami z żywnością a owocami. Udałam się po zakupy omijając palety, ponieważ miałam bardzo mało czasu poprosiłam Panią pracująca w sklepie o pomoc w znalezieniu suszonych pomidorów. Pani przerwała swoją pracę i z uśmiechem zaprowadziła mnie do odpowiedniej półki z produktami. Zapytała czy może mi jeszcze w czymś pomóc, podziękowałam i poszłam zapłacić za zakupy przy kasie samoobsługowej. Płatność została zrealizowana bez problemu, jednak klient obok miał problem z obsługą kasy. Zauważyłam, że nie musiał długo czekać na pomoc, ponieważ po upływie Max. 2 minut, podszedł do niego pracownik sklepu z pomocą. Wizytę w sklepie, poza paletami stojącymi na wejściu oceniam na bardzo dobrą .