Opinia użytkownika: Klient_vMTt
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Mój narzeczony kupił mi kolczyki złote na prezent, po wyjęciu ich zaczęłam oglądać i okazało się, że jeden i drugi kolczyk jest wygięty. W jednym z nich część, na którą się zakłada zawleczkę na kolczyk była cała wygięta do góry, a powinna być prosta. Natomiast w drugim kółeczko ozdobne na kolczyku zamiast być proste i przylegające do ucha, było całe odgięte. Pani w Galerii Rzeszów strasznie polecała te kolczyki. Kolczyki były na promocji, ostatnia para na sklepie z tego co się okazało i chcieli najwidoczniej upchnąć uszkodzony towar i się go pozbyć. W sklepie nie było szans tego wyłapać, bo nikt się nie spodziewał że aż tak dokładnie trzeba oglądać produkty. Zresztą moim zdaniem to wina sklepu że taki towar wgl jest dopuszczony do sprzedaży, mają go codziennie przed oczami i nie widzą co leży za ladą? Nie ma żadnej selekcji towarów uszkodzonych nie nadających się do sprzedaży? To jest normalne? Zwrot przyjęli od razu, z tym że jedynie można na kartę podarunkowa lub wymienić od razu na nowa parę bądź inny produkt. Także jestem zmuszona iść na siłę wybierać nową rzecz ze sklepu, gdzie totalnie nie mam na to ochoty aby nosić coś z tego sklepu. Bardzo miło, że nie zaproponowali w ramach rekompensaty jakiegoś rabatu czy czegokolwiek, jakby nic się nie stało że sprzedali taką rzecz. Nie polecam tego sklepu.