Opinia użytkownika: Klient_auAq
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Regularnie robię zakupy w tym sklepie. Ogólne wrażenia mam dobre, aczkolwiek są pewne braki wobec których uważam, iż warto zwrócić uwagę. Zacznę od tego, że tuż przy wyjściu ze sklepu znajduje się płyn do dezynfekcji, który jest w miarę regularnie uzupełniany (co w tych czasach jest ważnym elementem wyposażenia sklepu). Za środkiem odkażającym znajdują się wygodne torby ekologiczne. Obiekt jest czysty i na bieżąco sprzątany. Nie uświadczy się w nim zakurzenia towaru. Obsługa sklepu jest miła, rzetelna i pomocna w razie problemów. Czasami przez nawał obowiązków pracownicy się nie nadążają ze wszystkim, przez co tworzą się kolejki przy kasie. Osobiście uważam, że sklepowi przydałby się dodatkowy pracownik lub lepszy grafik, który w skuteczny sposób zmniejszyłby zatory. Inną dobrą zmianą jaką bym sugerował byłoby dodanie opcji płatności gotówką przy stanowisku samoobsługowym, co moim zdaniem jeszcze bardziej usprawniłoby płynniejsze korzystanie z kasy. Układ sklepu jest przyzwoity, aczkolwiek jest parę miejsc w których przestrzenie między półkami są zbyt wąskie. Robiąc zakupy trzeba niekiedy się przez nie przeciskać (zwłaszcza gdy jest więcej klientów). Regały w sklepie są dobrze oznaczone dzięki czemu bez większych trudności można się odnaleźć. Trochę gorzej jest z oznaczeniem cen produktów. Duża część z nich składa się ze skomplikowanych cenników, gdzie jedna kartka zawiera zarówno cenę produktu za jedną sztukę, cenę produktu za zestaw i cenę produktu za jedną sztukę w zestawie. Te ostatnie jest największe, natomiast cała reszta jest napisana drobnym druczkiem, przez co może być nieczytelna i w konsekwencji myląca dla mniej spostrzegawczych oraz niedowidzących konsumentów. Według mnie nie jest to do końca uczciwe tym bardziej że cena za jedną sztukę w zestawie jest mniejsza niż faktyczny koszt jednej sztuki. Mimo różnych niedociągnięć ogólne wrażenia są dobre i ze spokojnym sumieniem mogę ten sklep polecić.