Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_jEzN

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: Żądam przeprosin. Pani zwracała się do mnie w sposób niemożliwy. Brak szacunku, mówiła na "Ty". Kazała wyjść ze sklepu i więcej nie wracać. A wszystko dlatego, że zaczęła mnie obgadywać z powodu zakupu jednej rzeczy i płatność 20 zł nie odpowiadała. Wcześnie po zapłaceniu za zakupy zapytaliśmy czy rozmieni nam 20 zł żebyśmy mogli sobie kupić kawę z automatu, który tam się znajduje. Rozumiem to, że powiedziała, że ma mało drobnych, ale miałam prawo kupić coś jeszcze. Nie życzę sobie takiego zachowania. Byłam z narzeczonym na zakupach tam. Więcej nie wrócę. Byłam stałą klientką. Urządzamy dom, robiliśmy tam wielokrotnie zakupy. Bezczelność pracowników nie zna granic. To jest straszne. Proszę mi powiedzieć dlaczego pracownicy nie noszą masek ochronnych. Strach robić zakupy. To jest zwykła Nieodpowiedzialność.