Opinia użytkownika: Klient_POpj
Dotycząca firmy: Drogerie Natura
Treść opinii: W dniu 10.02.2022 r. w sklepie Drogeria Natura w Mińsku Mazowiecki kupiłam ostrza wymienne do maszynki Gillette Mach3. Okazało się, że nie takie wkłady są potrzebne mojemu mężowi. Następnego dnia o godz. 10:30 poszłam do sklepu aby je zwrócić i zostałam poinformowana, ze żadnych zwrotów sklepy nie przyjmują. Regulamin na ten temat napisany maleńkim druczkiem stał na gablocie. Rozumiem, gdybym chciała zwrócić krem, perfumy, pomadkę do ust czy tusz do rzęs to otrzymałaby odmowę bo istnieje ryzyko, ze coś zostało użyte jednorazowo czy zakażone. Natomiast towar, który chciałam zwrócić jest oryginalnie zapakowanym, zafoliowanym fabrycznie, zgrzanym tak, że nie można go wyjąć bez śladu uszkodzenia opakowania. Jestem zaskoczona takim postępowaniem wobec klienta. Gdybym te ostrza kupiła w innym sklepie np. jakimś markecie nie miałabym żadnego problemu ze zwrotem. Powyższą sytuację opisałam i wysłałam do centrali na adres reklamacje z prośbą o informację czy rzeczywiście zwrot tych wkładów w sklepie nie jest możliwy. Nie otrzymałam żadnej informacji. Ponowiłam pytanie również zero odpowiedzi. Na stronie internetowej jest formularz do zgłoszenia reklamacji ale nie pobierzesz go bo cały czas "trwa przerwa serwisowa". Całkowite ignorowanie klienta. Już wiem, że żadnej golarki, elektrycznej szczoteczki do zębów czy lokówki nie kupię w tym sklepie bo w przypadku problemów zostanę na lodzie bez żadnego odzewu od sprzedającego. Innych rzeczy zresztą tez nie kupię.