Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Chciałbym się podzielić moim przykrym doświadczeniem z oddziałem AAAAuto w Piasecznie. Po rozmowie z konsultantem i kierownikiem sprzedaży w oddziale w Piasecznie gdzie otrzymałem bardzo pozytywne oceny (4 na 5 i że auto nie wymaga wkładu na obecną chwilę) na temat BMW E90 z 2006 za 23000zł (teraz 21000zł), które widniało w ofercie i byłem zaineresowany zakupem, co deklarowałem już od kilku dni. W końcu po takich pozytywnych opiniach przyjechałem obejrzeć, oczywiście po wcześniejszym umówieniu się i rezerwacji tego auta i co się okazuje, że w aucie są usterki o których nie byłem poinformowany podczas rozmowy z kierownikiem sprzedaży i konsultantem: 1. wyświetlały się komunikaty o błędach/awariach, których nie da się usunąć od ręki 2. przetarcie tapicerki fotela kierowcy 3. brak wkładki zamka w drzwiach kierowcy 4. przednie słupki były malowane 5. przednia szyba była wymieniona 6. tylna lewa szyba była niesprawna (była opuszczona w dół). Wiem i rozumiem, to że były malowane przednie elementy nadwozia tj maska, nadkola bo byłem o tym poinformowany... w sumie auto nie jest nowe, ale te usterki z którymi mi auto pokazano, tego nie rozumiem. Tym bardziej, że przejechałem z Świętokrzyskiego to jest 170km w jedną stronę po auto, z którym w pierwszej kolejności po zakupie musiał bym udać się do mechanika. Dodam, że osoba, która przedstawiła mi BMW na miejscu w Piasecznie zachowała się ignorancko i miała gdzieś moje uwagi. Polityka obsługi klienta to "Kupuj i jedź do domu" ?