Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_HzM1

Dotycząca firmy: KFC

Treść opinii: Witam. Poraz kolejny zostałam potraktowana przez zamówienie online jak ktoś kto może otrzymać resztki z lady.. To jest po prostu nie do uwierzenia jak można dostać zgniecione zimne frytki szkoda ze nie mam wagi, bo wydawały się nie standardowe. Kukurydza bez masła I po prostu mniejsza połowa. Kawałki kurczaka suche i chyba leżące na lądzie więcej niż 1.5 godz. poprosiłam o skrzydełka jednokostne ze względu na dzieci, bo takie lubią i zapytałam o możliwość takiego zamówienia. Odpowiedziano mi oczywiście zaznaczę w informacji i co zero poszanowania klienta. Nie szanuje się klienta po raz kolejny jak zobaczyłam ze to kfc na Niepodległości w Krakowie. Od razu mówię będzie problem. Pudełka tłuste. Nawet nie na papieru w środku. Bardzo na niskim poziomie obsługa. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem zmiany zero odzewu. Kierownik regionalny chyba tam trzeba kierować skargi. Ta restauracja powinna być dawno zamknięta lub zmiana personelu. Na miejscu też oczywiście dużo do zmian. Brak uśmiechu i pozytywnego podejścia do pracy. Zła komunikacja w zespole trzeba na wszystko czekać. Kawałki mięsa albo nie mają panierki lub sama kość w panierce. Jestem bardzo zniesmaczona obsługą i podejściem ludzi. Czy któryś z pracowników kfc chciałby dostać takie kawałki? Raczej szkolenia się tutaj kłaniają. Klient płaci I chce dostać dobrej jakości produkt. Zawsze wybierałam KFC, bo znałam ten produkt od kuchni. Teraz niestety zmieniło się bardzo zaangażowanie ludzi, dbanie o jakość produktu, o atmosferę w zespole - stojąc przy lądzie słyszysz rozmowę osób obgadujących zespół czy nadający na kierownika zmiany. Widząc przygotowywanie kanapki brak szkoleń i standardów. Brak estetyki w pakowaniu...Jedzenie bardzo słabej jakości