Opinia użytkownika: Klient_zQ3n
Dotycząca firmy: VIP Parkiet
Treść opinii: Po przewiezieniu paneli na miejsce budowy zmuszeni byliśmy rozładować towar ręcznie.Okazło się wtedy ,że jedna paczka podłogi jest widocznie uszkodzona (posiadam zdjęcie).Po próbie kontaktu z pracownikiem odpowiedzialnym za logistykę w Firmie usłyszłam, że pójdzie ten uszkodzony towar na ścinki. W/g mnie nie do końca - płacę za pełnowartościowy towar, a nie uszkodzony. Usłyszałm również, że uszkodziłam towar )jedną paczkę !!!!!!!!! podczas mojego transportu. Dyskusja nt. ewentualnej wymiany uszkodzonej paczki z pracownikiem była zupełnie nieskuteczna. Czy naprawdę Wasza Firma uważa ,że klient zawsze jest nieuczciwy (popisał WZ) i Wasza rola się kończy? Zero odpowiedzialności i i przyznanie się do błędu. Całą radość z nowej podłogi odebraliście Państwo skutecznie. Niesmak pozostał. Nie polecam !!!!!!!! M. Alabrudzińska