Opinia użytkownika: Klient_33ne
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Poczta Polska działa fatalnie. Konsekwencje błędów swoich (jako instytucji) i pracowników przerzuca na klientów, a w szczególności na odbiorców. 12.01.2022 podobno dostarczono mi 2 listy polecone ekonomiczne od 2 różnych nadawców , a 08.02.2022 podobno dostarczono mi list polecony priorytetowy. Żadnego z tych listów nie otrzymałam. Tylko ja mogłam odebrać listy od doręczyciela lub wyjąć je ze skrzynki. Nie ma możliwości żeby ktoś zrobił to w moim imieniu a pamięć i zmysły jeszcze dobrze mi funkcjonują. Na stronie śledzenia przesyłki są wykazane jako dostarczone. To nieprawda. Oczywiste dla mnie jest, że doręczyciel zgubił przesyłki lub gdzieś je zostawił "na później". Zgłaszałam sprawę telefonicznie na pocztę UP Warszawa 4 (ul. Targowa, Warszawa) . Poczta nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności bo w swoich zapisach umieściła info o dostarczeniu przesyłki. Nadawca jednej z przesyłek składał reklamację uznaną przez pocztę za bezzasadną bo wg Poczty listy doręczono. Wniosek: Doręczyciel może robić z przesyłkami , w szczególności poleconymi, co mu się spodoba, może jej nie dostarczyć a potem skłamać przekazując informację o rzekomym dostarczeniu. Odbiorca jest na straconej pozycji. Złożyłam formalnie e-skargę ale nie liczę , że Poczta spróbuje wyjaśnić co jej pracownicy robią z przesyłkami poleconymi. Jak mam udowodnić, że zapis o dostarczeniu jest nieprawdą i w moim przypadku już 3-krotnym? Taka instytucja jak Poczta Polska nie powinna istnieć.