Opinia użytkownika: Klient_bT3l
Dotycząca firmy: CTDI Poland SP. z o.o.
Treść opinii: Telefon oddany na gwarancji wzmacniany xcover który ponoć spełnia normy wojskowe wytrzymałości. W momencie oddawania do serwisu nie miał uszkodzeń mechanicznych. Używany w dodatkowej osłonie. Nie był poddawany żadnym ekstremalnym obciążeniom tylko normalne użytkowanie. Oglądany przez konsultanta przyjmującego naprawę w salonie Samsung również potwierdził brak uszkodzeń mechanicznych. Przesłany do serwisu CTDI po dwóch tygodniach informacja że nie podlega naprawie gwarancyjnej z powodu uszkodzenia mechanicznego budowy. Kosztorys prawie na 250 złotych. Dokumentacja fotograficzna pokazuje pękniętą obudowę w miejscu przycisku włączania. Pęknięcie jest wyraźnie widoczne i gdyby było wcześniej na 100% ja bym je zauważył i widziałby je konsultant. Brak możliwości odwołania czy udowodnienia czegokolwiek pozostaje tylko wystawienie opinii i przestroga dla innych potencjalnych klientów. Ocena 0 "zero" null. Czuję się oszukany. Telefon służbowy i muszę go naprawić albo na własny koszt kupić sobie nowy. Nie polecam.