Opinia użytkownika: Klient_J5vx
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Witam, Serdecznie polecam konsultanta firmy Vectra Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który rozwiązał mój problem techniczny w ciągu kilku minut. Problem polegał na braku dostępu do niektórych kanałów TV pomimo wyboru pakietu platynowego, w którym dane programy powinny być dostępne. Reklamacja była zgłaszana dwa razy (1-sza 11/01/2022, po której miał się ze mną skontaktować serwis w celu umówienia daty naprawy). Nikt się nie zgłosił. Drugie zgłoszenie z dnia 28/01/2022, po której miał przyjechać serwisant w dniu dzisiejszym tj. 01/02/2022 w godz. 10:00-12:00. Nikt nie przyjechał. Dopiero wykonanie drugiego połączenia w dniu dzisiejszym tj. 01/02/2022 i trafienie na prawdziwego profesjonalistę spowodowało naprawienie problemu. Wystarczyło zweryfikować nr dekodera, nr karty, zapytać o kod błędu (4) i sparować ponownie dekoder z kartą. Z całą odpowiedzialnością gratuluję takich profesjonalnych pracowników jak ten Pan konsultant i radzę unikać lub doszkolić tych pracowników, którzy nie pomogli mi rozwiązać tak błahego problemu (na pewno macie Państwo rejestr obsługi moich telefonicznych zgłoszeń). Pozdrawiam Małgorzata Janczarek