Opinia użytkownika: Klient_TRow
Dotycząca firmy: Forum Media Polska
Treść opinii: Podobnie , jak większość Państwa, zostałam wprowadzona w błąd przez firmę Forum Media Polska. Bez mojej zgody i uprzedniego zapytania, wysłano mi zapłatę za aktualizację kursu on-line. Na mój mail, oczywiście, firma Forum nie odpowiedziała. W mailu poinformowałam, że zgłaszam sprawę do rzecznika. Nie zapłaciłam jeszcze faktury, którą przesłali, ale obawiam się, że będą mnie namawiać podobnie, jak innych klientów. Bardzo proszę o informację, czy ktoś z Państwa podjął już jakieś kroki prawne w tej sprawie, ponieważ, chciałabym również zgłosić tę firmę do Rzecznika Praw Konsumenta lub do sądu. Czy uzyskaliście Państwo jakąś odpowiedź od rzecznika w podobnej sprawie? Z góry dziękuję za odpowiedź. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)