Opinia użytkownika: Klient_1YD8
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Niestety mimo wielu lat zakupów w Państwa sieci muszę podzielić się moim bardzo negatywnym odczuciem. Otóż dziś chciałem dokonać zwrotu w sklepie w jakim zakupiłem odzież. Niestety minął przyznany termin na zwroty o 1 dzień, wcześniej z żoną byliśmy na kwarantannie, dlatego nie mieliśmy okazji oddać produkt. W sklepie odmówili nam zwrotu ani chociażby wymiany na inny produkt. Zadzwoniłem na infolinię i tam zostałem poinformowany, że w wielu przypadkach (m.in. tym jaki wymieniłem) można wyjątkowo otrzymać przedłużenie okresu zwrotu i po tej wiadomości miła Pani z infolinii skontaktowała się z owym zainteresowanym sklepem. Dostałem kolejną odmowę. Z przykrością stwierdzam, mimo wcześniejszych dobrych praktyk z tym sklepem, że za małą rzecz tracą klienta, który w ciągu ost 2 miesięcy zostawił w tym sklepie ponad 3 tys. Ostatni raz u Państwa. Nie polecam znieczulicy ludzkiej.