Opinia użytkownika: Klient_0pIi
Dotycząca firmy: epaka.pl
Treść opinii: Epaka.pl wysłała mi fakturę na dopłatę miesiąc po dostarczeniu paczki za weryfikację wymiarów i wagę paczki. Przed wysyłką zapłaciłem firmie epaka.pl ~2000 PLN. Teraz epaka.pl żąda ode mnie 4000 PLN więcej za weryfikację paczki. Jest to suma dość wysoka i wydaje mi się, że powinienem dostać jakieś dowody, że paczka naprawdę została zweryfikowa przez pośrednika (UPS w tym przypadku). Niestety komunikacja z epaka.pl się urwała. Nie są w stanie dostarczyć mi dowodu złożenia reklamacji u kuriera (UPS), nie są w stanie dostarczyć mi protokołu weryfikacji, nie są w stanie ukazać mi faktury od UPS, że paczka została zweryfikowana. Ponadto, rozmawiałem z kurierem UPS bezpośrednio i zostałem powiadomiony, że żadna opłata nie została naliczona przez nich na moją przesyłkę. Zbanowali mnie na swojej stronie facebookowej i instagramie za wystawianie negatywnych komentarzy. Ostrzegam przed używaniem tego serwisu. Naprawdę źle to wszystko wygląda. Nie polecam i ostrzegam jeszcze raz.