Opinia użytkownika: Klient_8888
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Dziś mija tydzień od momentu, jak złożyłam i opłaciłam zamówienie online, które miałam odebrać TEGO SAMEGO DNIA tj. 15.01.2022r. w drogerii. Okazało się, że strona jest niezaktualizowana, bo produkty, które były na stronie jako dostępne okazały się niedostępne, o czym poinformowała mnie konsultantka infolinii. Mogłabym wybrać jedynie anulację lub oczekiwanie na spóźnione zamówienie, żadnych innych opcji....Dramat...Wybrałam to drugie. Po kilku dniach dostałam info sms-em, że będzie kolejne opóźnienie, bo jest dużo zamówień...czekam do dziś. Miałam dostać kolejne info, kiedy zamówienie dotrze do drogerii...cisza do dziś...Nie polecam, kpina z każdego klienta, szczególnie tego zabieganego na codzień, któremu zależy na czasie dostarczenia zamówienia online. Żenada...