Opinia użytkownika: Klient_m28H
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam. 3 razy zmuszona byłam skorzystać z ich usług i 3 razy z problemami. Dwa razy paczki zostały rzucone pod drzwiami (dodam, że były one wartości 3 tyś zł). Kurier nawet do mnie nie zadzwonił. Otrzymałam tylko maila z podziękowaniem za odebranie paczki! Za trzecim razem nie chcą się znowu narażać na zostawienie paczki pod drzwiami zamówiłam dostawę do pickup. To również był błąd. Paczka nie pojawiła się w aplikacji przez co nie mogłam jej odebrać bez kodu dostępu. Kilka dni czekałam, aż komuś z DPD uda się rozwiązać problem. Nikt się do mnie nie odezwał więc zadzwoniłam sama. Usłyszałam, że dzisiaj paczka będzie z pickup zabrana przez kuriera. Zapytałam czy jest szansa na jej zostawienie tam w związku z problemem, na który nie mam wpływu. Pani z obsługi klienta poinformowała mnie, że może przekierować paczkę na sortownie na ul. Daniszewska i stamtąd będę mogła ją odebrać. Ok, mamy to! pomyślałam..... następnego dnia pojechałam pod wskazany adres, ale......paczka została zwrócona do nadawcy.... Zalety brak zalet Wady - niestosowanie się do standardów, którzy pracownicy pięknie recytują przez telefon - niby "wyciąganie" konsekwencji - szybkość działania jak tempo żółwia, albo i wolniej