Opinia użytkownika: Klient_jT67
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Żenada, spychologia, brak jakiegokolwiek indywidualnego podejścia w rozmowie. Na każde pytanie dostaje się tą samą odpowiedź w stylu "kopiuj / wklej" formułki która niestety nigdy nie ma nic wspólnego z zaistniałą sytuacją czy pomysłem na jej rozwiązanie. Odpowiedzi są zdawkowe, na odwal się i jedynym sposobem by pracownik odpowiedział merytorycznie na zadane pytanie jest - zrobienie afery w social mediach. I to dopiero gdy sprawa nabierze rozgłosu w mediach takich jak Facebook, wykop i istnieje obawa że zaraz podchwycą to portale internetowe - wtedy dopiero zaczyna się kontakt. Mocno zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z usług tego banku. Mimo całej otoczki super profesjonalistów itp, w żaden sposób nie ma to odzwierciedlenia w praktyce - jeśli chodzi o customer service.