Opinia użytkownika: Klient_GS9a
Dotycząca firmy: epaka.pl
Treść opinii: Byłoby zero, ale się nie da dodać w ten sposób, dlatego muszę dać "aż" pół gwiazdki, na które epaka.pl nawet nie zasługuje. Jest to najgorsza firma pośrednicząca, z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Po zamówieniu paczki (za 150 zł - opony) kurier odebrał ją na drugi dzień, a na trzeci przyszedł mail z epaka.pl, że przesyłka nie została odebrana. Gdy zadzwoniłem na infolinię, ich konsultant nie potrafił mi pomóc i po wprowadzeniu nr listu przewozowego nie wiedział, na jakim etapie jest przesyłka. Zadzwoniłem do firmy kurierskiej i tam konsultantka powiedziała mi, gdzie znajduje się paczka. Gdy paczka dotarła do odbiorcy, wydawało się, że wszystko jest OK. Tymczasem po ok. miesiącu otrzymałem maila z fakturą i informacją, że muszę dopłacić ponad 450 zł!!! Reklamacja została odrzucona. Powinny się tym zająć media.