Opinia użytkownika: Klient_h2YD
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Miałem ostatnio do załatwienia bardzo "skomplikowaną" sprawę. Chodziło o rozwiązanie umowy na dostawę internetu do mieszkania, które sprzedałem. Sprawa trwała osiem miesięcy i dopiero kontakt z Panem (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) załatwił sprawę szybko i bez problemu. Pięć gwiazdek dla Pana, dla Pań z obsługi telefonicznej, które niby coś mogły pomóc ale jakoś nie do końca. Jedna dla całego systemu rezygnacji z umowy, który powinien być szybki i sprawny, szczególnie jeśli klient nie miał problemów z płaceniem i do tej pory był zadowolony z usług. Sprzedałem mieszkanie, dzwonię, rozwiązuję umowę. Mam powód - nie mieszkam tam, nie korzystam z usług. Proste jak drut. Więc dlaczego zajmuje tyle czasu i pieniędzy?