Opinia użytkownika: Klient_ePhe
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Zamówienie złożone 15 grudnia przez stronę internetową, po 5 dniach roboczych (czyli dłużej, niż podany na stronie czas wysyłki soczewek) zamówienie zastało wysłane. Okres przedświąteczny, więc OK - czekam cierpliwie. W Inpost moja paczka cały czas widnieje jako niewysłana. 27 grudnia kontaktuję się przez formularz - brak odpowiedzi. 28 grudnia dzwonię do firmy i przez godzinę!!! czekam w kolejce na linii - nikt nie odbiera. 29 grudnia w odpowiedzi na kolejnego maila dostaje informacje, że prawdopodobnie nawaliła firma kurierska. W kolejnych mailach, zamiast poinformować mnie, kiedy paczka dotrze i przeprosić za spore niedogodności - dostaje opryskliwe riposty na tematy, które w ogóle nie są istotne. Ostatecznie zamówienie dotarło do mnie 3 stycznia dodatkowo dostałam maila, że paczka już jest w drodze i mogę ewentualnie odmówić jej przyjęcia, ale na anulowanie zamówienia jest za późno. Tyle. Żadnych wyjaśnień lub przeprosin. Polecam popracować nad logistyką i koniecznie doszkolić zespół obsługi klienta.