Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_jxTk

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Lodówka BEKO BCNA306E4SN HarvestFresh. Zacznę od tego że byłem wielkim fanem tego sklepu i wszystkim go polecałem, sam tu kupiłem wszystko co mogłem: 5 telefonów (w nich 2 iPchone), komp, laptop, kuchenka, okap, zmywarka, odkurzacz i td i td, ale... W dniu 03.12.2021r została kupiona, na cały Wrocław jedynie w jednym sklepie była dostępna, w dniu 05.12.2021r została ona odpalona ale cieszyłem się nie długo. Po około 3 - 4 dniach zwrócono uwagę że nie działa lodówka (zamrażarka działała), ale stwierdziłem że mi się wydaję i nie będę nic zgłaszał, po czym nastąpił urlop który spędziłem w remoncie więc czasu by coś sprawdzać nie było, ale w dniu 16.12.2021r jedzenie zaczęło się pokrywać pleśnią. A teraz uwaga, zaczyna się cyrk! 17.12.2021r - zgłoszono reklamację która miała pójść jako rękojmia, podano numer paragonu, opisano sprawę 22.12.2021r - zadzwoniłem żeby upomnieć się że to lodówka a nie jakaś waga czy inny sprzęt, a zbliżają się święta, dostałem maila z prośbą o przesłanie faktury za to 24.12.2021r - zadzwoniłem zapytać jaki jest status - odpowiedź że w trakcie, zajmuję się nią osoba od reklamacji i w ciągu 2 dni będzie kontakt 27.12.2021r - zadzwoniłem znowu - odpowiedź że sklep pracuję do 20 i do końca dnia ktoś ze mną się skontaktuję 30.12.2021r - po upływie 2 tygodni od zgłoszenia - powiedziano że 2 dni i ktoś się skontaktuję 04.01.2022r - powiedziano że nadano status pilna i dopisana notacja z prośbą o pilny kontakt 03.01.2022r - poproszono o przesłanie nagrań rozmów, powiedziano że odnotowano i ktoś ze mną się skontaktuję 10.01.2022r - po raz ostatni zadzwoniłem na infolinie i się okazała kulminacja całej sytuacji: reklamacja zapisana jako gwarancyjna i przez niekompetencje obsługi tak naprawdę nie mogę nic z tym zrobić, Pan na reklamacjach czy obsłudze klienta powiedział że zmienił na rękojmia, od dnia 05.02.2022r Pani z reklamacji czeka na kontakt z serwisem - do nikogo mnie nie mogą przerzucić żeby porozmawiać - nagrania nie mogą mi przesłać BO TAK, dopiero od dnia 04.01.2022r, chociaż wielokrotnie było zapełniano że dopisany komentarz i zmieniono na pilne rzeczywiście status jest pilny - sprawa zgłoszona na serwis i czekają na kontakt mimo tego że lodówka z zakupu była uszkodzona, w momencie złożenia reklamacji jeszcze nie minęło 14 dni, dziś, tj 10.01 mija 24 dzień od zgłoszenia reklamacji a ani słowem do mnie nikt się nie odezwał 10.01.2022r zadzwoniłem powiedzieć że zamrażarka też przestała działać, i Pani na infolinii powiedziała że zmieniła status na rękojmia No i najlepsze - raty! Sklep sprzedał lodówkę na 10 rat z nakręceniem ponad 700 złotych, ALE jak weźmiecie Państwo ubezpieczenie to to nakręcenie będzie nie 700 a 500 i bardziej się opłaca (poprzedni zakup na raty to sprzęt za 4tyś + wzięty w konkurencji na 10 rat ze spłatą 11) Podsumowując: niekompetentna, wprowadzająca w błąd obsługa, przekroczenie wszystkich możliwych terminów, spychologia w firmie na poziomie "nic nie wiem to nie ja robiłem ale nigdzie indziej przekierować nie mogę" I w końcu przy zakupie w "media ekspert jest cool" mam wszystko powyższe plus jedzenie z bożego narodzenia, sylwestra, trzech króli zostało wyrzucone, w końcu tak i nie mam żadnych konkretów ani informacji co się dzieję z reklamacją ani wglądu do komentarzy PS. Tekst za każdym razem ten sam "lalala dodałem/łam komentarz, ktoś się skontaktuję, ale już nie ja bo nie zajmuję się reklamacjami, ale przełączyć nie mogę" A sprzęt jest nawet całkiem spoko, pojemny i wygodny, z tym że sam sklep nie polecam w życiu. Przeraża nie sam fakt że trafił się zepsuty sprzęt, a sama sytuacja, niby prosta, kupiono zepsuty sprzęt, nie żądałem zwrotu ani zniżki ani kompensaty, jedynie wymianę na ten sam ale z wniesieniem i zniesieniem starego, a mija już tyle czasu, nawet pracownicy mówią że czas na reklamację gwarancyjną to 14 dni. Na koniec dodam że jak się okazało ma przyjechać jeszcze serwis autoryzowany dać opinię serwisową i wtedy po jakimś czasie dopiero lodówka zostanie MOŻE wymieniona...Tym kto jednak zdecyduje się kupić w tym sklepie, od serca polecam w razie problemów załatwiać sprawę w sklepie stacjonarnym gdzie towar był kupiony.