Opinia użytkownika: Klient_cGm6
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Zamówiłem na stronie Fielmann soczewki 16 grudnia 2021, zamówienie miało zostać zrealizowane w ciągu 1-2 dni roboczych, niestety nie zostało. Uznałem że to wina sezonu świątecznego i zaczekałem do końca świąt. Niestety nadal mi ich nie wysłano, na infolinii nie ma nikogo, raz ktoś odebrał aby się od razu rozłączyć. Po kontakcie firma uznała że to wina niezaznaczenia paczkomatu (nie muszę chyba mówić że aby zamówienie przeszło dalej trzeba go zaznaczyć). Pani na mailu postanowiła się zająć sprawą, stworzyła numer przesyłki, ale jej nie wysłała. Dopiero 5 stycznia 2022 po kolejnej interwencji Pani postanowiła mi je wysłać. Nie polecam tej strony tak samo jak obsługi, która nie raczyła mi pomóc, a nawet jak widać utrudniała.