Opinia użytkownika: Klient_0o2S
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Totalne dno. Umówiłem się na obejrzenie i ewentualny zakup konkretnego samochodu. Opis i reklama wspaniałe, ale: okazuje się, że firma nie da żadnej gwarancji na przebieg (a w reklamie - sprawdzony przebieg); dopiero na miejscu okazuje się, że cyt. "z przodu coś stuka". Pytam co, bo przecież nie jest to trudne do zdiagnozowania. Odpowiedź: nie wiem, nie mam napisane, ale możemy podjechać do naszego mechanika. Kolejna informacja od pracownika: brak rolety. Pytam: poziomej czy pionowej? Odpowiedź: nie wiem. Moje pytanie: jaka jest instalacja LPG zamontowana w samochodzie? Odpowiedź: nie wiem, ale mam dokumenty. Sprawdza i pokazuje mi na kompie, ale jaka to instalacja dalej nie wiadomo. Dobra, proszę o pokazanie pojazdu. Dość szybko podjeżdża i co się okazuje: pokrywa bagażnika się nie otwiera. Doradca wchodzi na tylną kanapę i ze zdziwieniem stwierdza, że roleta pozioma przecież jest, ale nawet próba otwarcia (stylem węża) klapy bagażnika nie przynosi efektów. Tego było już za dużo, więc podziękowałem i wyniosłem się (wraz ze znajomym mechanikiem) z tego miejsca. Aha, bo byłbym zapomniał: kolejna informacja od pracownika: tylko tylna pokrywa bagażnika ma "podwójny lakier", ale chyba nie była "bita". Ale to właśnie była ta klapa, która się nie otwarła. Stracony czas, stracone pieniądze ale za to doskonały "czeski film". Nikt nic nie wie, a jak wie to nie powie. Reasumując: dno. Pozdrawiam potencjalnych klientów tego super rozreklamowanego salonu.