Opinia użytkownika: Klient_1oV1
Dotycząca firmy: epaka.pl
Treść opinii: Zdecydowanie nie polecam, a zwłaszcza Biuro Obsługi Klienta ... Wykupiłam 3 paczki z wysłaniem z punktu 1 paczka została wysłana bez problemu, natomiast 2 paczki miały błąd etykiety i nie dało się ich wysłać, z racji że był to 31.12 mówię zadzwonię po nowym roku i to wyjaśnię. Dzwonie w poniedziałek i odbiera p (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), który ewidentnie chodzi do tej pracy za kare... Tłumaczę cała sytuacje a on do mnie ze nie umiem wysłać paczki, mowie mu ze jest błąd etykiety on ze nie umiem wydrukować etykiety i tak się przekomarzaliśmy aż nareszcie wpadł na cudowny pomyśl żeby wysłać mi nowa etykietę. Wcale się nie dziwie ze macie tak słabe opinie skoro tacy ludzie tam pracują, dajcie chłopowi jeszcze parę dni wolnego bo ewidentnie jeszcze imprezy z sylwestra nie skończył a teraz wyzywa się na uczciwych klientach, którzy płacą za wasze usługi