Opinia użytkownika: Klient_pCAA
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Porażka. Staliśmy w 8 osób w długiej kolejce przez 50 minut. Weszliśmy do "przedsionka" i tam padło pytanie "szczepieni?". Odpowiedź od nas "nie wszyscy". Usłyszeliśmy, że musimy czekać na wyznaczone miejsce bo jesteśmy nieszczepieni. Nie zdążyliśmy dodać, że wśród nas osoby nie szczepione to ozdrowieńcy z certyfikatem. Po 10 minutach znowu przyszedł kelner. Mówię - "nieszczepieni mają certyfikaty ozdrowieńców" a on na to "nie możemy uwzględniać ozdrowieńców, bo ostatnio sanepid dał restauracji 15tys. kary za to, że ozdrowieniec siedział z zaszczepiony". Po kolejnych 15 minutach pan kelner pokazuje mi tekst rozporządzenia na stronie gov.pl, gdzie okazuje się - nie doczytał - bo ozdrowieńcy są w grupie razem z zaszczepionymi. Kopara mu opadła, bo sam się zamotał i twierdził, że my źle go zrozumieliśmy. Dodam, że pokazałam mu w tym samym tekście przepis, który mówi że obsługa pracująca bezpośrednio z klientem musi używać maseczek. I tu - uwaga - ani jedna osoba z obsługi nie miała maseczki na nosie! ANI JEDNA!!! Obserwowałam przez też cały czas pracę w tej restauracji i nie zauważyłam, aby obsługa sprawdzała komukolwiek posiadanie certyfikatu! Skąd więc takie zachowanie obsługi? ŻAŁUJĘ bardzo, że tam poszliśmy i straciliśmy tyle czasu na bezczelność i arogancie w tej restauracji. Totalna żenada. Poszliśmy do innej restauracji, gdzie nikt nas nie strofował, obsłużył bardzo miło i na pewno tam wrócimy. Nie polecam pizzy Hut na pl. Zamkowym.