Opinia użytkownika: Klient_a0At
Dotycząca firmy: Diverse
Treść opinii: 2021-12-12 odebrałem zamówioną w diversesystem.com/pl/ kurtkę (zamówienie 1570592). 6 dni później zauważyłem, że kurtka jest wadliwa, brak nici / szycia w okolicy jednej z kieszeni. 2021-12-19 zareklamowałem kurtkę w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca nie był w stanie wymienić kurtki na inną, poprosiłem o zwrot pieniędzy. 2021-12-22 otrzymałem sms z informacją, że moje żądanie (odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy) w ramach reklamacji 536897 zostało nieuznane, w zamian proponujecie wymianę oraz, że Diverse czeka na na moją zgodę 2 dni. Nie zgodziłem się. Poinformowałem Diverse poprzez email, że się nie zgadzam. powołałem się na informacje umieszczone na stronie sklepu dotyczącej reklamacji (punkt 7) Punkt 7 brzmi: 7. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: · złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Od tego czasu trwa bezsensowna korespondencja z Młodszym Specjalista Działu Reklamacji ds. Administracyjnych. Wadę uznał, ale nie chce zwrócić pieniędzy. Proponuje wybranie innych towarów ze sklepu. Nie skomentował mojego powołania się na informacje z punktu 7. Poinformowano mnie, że poinformować, iż procedura wymiany nie została objęta limitem czasowym i że, finalizacja procesu może nastąpić w dowolnym momencie. To chyba odnośnie słowa „niezwłocznie” w regulaminie sklepu. W mojej opinii reklamacje w Diverse nie działają tak jak to zapisano w ich regulaminie. Będę omijał sklep Diverse z daleka.