Opinia użytkownika: Klient_yfi6
Dotycząca firmy: Drogerie Natura
Treść opinii: Woda toaletowa, zamówienie przez internet, odbiór w sklepie stacjonarnym. Opakowanie wody było bez folii fabrycznej i otwarte, w środku butelka z połamanym plastikowym kołnierzem, ale połamanych części w opakowaniu nie było, co oznaczało, że uszkodzoną butelkę zapakowano w takim stanie i wysłano do klienta. Sklep stacjonarny nie chce przyjąć zwrotu, bo to nie ich działka. Reklamacja przez internet trwa od 26 października i do chwili obecnej czyli 22 grudnia, nie zakończyła się. Po ponad miesięcznym oczekiwaniu na odpowiedź sklep zwrócił koszt za wodę, twierdząc, że uszkodzenie powstało w transporcie - co jest raczej nieprawdą. Uszkodzoną butelkę musiałam przesłać na własny koszt, bo przecież sklep stacjonarny nie interesuje moja reklamacja. Natura nie odpisuje na maile wysyłane na wskazany adres. Pomimo obowiązku zwrotu kosztu przesyłki wynikającego z przepisów dotyczących reklamacji na zasadzie rękojmi, Natura milczy i ma gdzieś klienta. Odradzam zakup w drogerii Natura.