Opinia użytkownika: Klient_k66b
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Koszmar,paczka przeszła na drugi dzień, zapłaciłam chociaż karton był uszkodzony,złożyłam reklamację że szyba uszkodzoną,zrobiłam zdjęcia kartonu,szyby.no i już kurier nie mógł mi dostarczyć paczki z reklamacji,koszmar,paczka przyszła znowu uszkodzoną,kurier kombinowal,kłamał że mnie nie było.juz drugi tydzień waruje i czekam na kuriera ,a on jest telefonicznie nieosiągalny wyk.20 telefonów bez powodzenia kontaktu,czekałam cały dzień do godz18, potem poszłam do pracy i o godz21 dostałam SMS adresat nieobecny w domu.zalamka, dzisiaj 22.12.21 ostatnia moja szansa złapać kuriera z moją paczka ,można nerwicy dostać,cały dzień warowania na kuriera ,żeby się udało odebrać,koszmar.