Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_6BWF

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: OSTRZEGAM PRZED ZAKUPAMI W NEONET!!!!!Zamówiłem w tej karykaturze sklepu soundbar (outlet) zostałem poinformowany że mogą występować jakieś rysy i ślady ponieważ towar znajdował się na wystawie sklepu stacjonarnego.(liczyłem się z tym - w końcu to outlet) Jednocześnie Pan u którego składałem zamówienie telefonicznie poinformował mnie że towar zostanie wysłany wg informacji na stronie czyli za 7 dni. A to dlatego że sprzęt ten będzie skrupulatnie sprawdzony przez NEONET później solidnie zapakowany i dopiero wysłany. Mówię sobie - spoko - specjalnie robiłem zamówienie z 3 tyg wyprzedzeniem (bo to miał być prezent) żeby nie martwić się terminami i że nie zdążę. Zadowolony że kupiłem sprzęt w niezłej cenie - czekałem na paczkę. Ku mojemu zdziwieniu paczka była u mnie już dwa dni później (luzem w kartonie oryginalnym nawet nie zafoliowane - dziury w kartonie pilot lata luzem - widać go przez tą dziurę - mógłby wypaść po drodze....).... Rozpakowuję a tam niespodzianka - brak ładowarki/zasilacza głównego (bez którego nawet nie sprawdzę czy to działa) brak uchwytu do mocowania do ściany (wg info ze strony neonet miał być w zestawie) pilot załączony był nie od tego sprzętu.... Więc łapię za telefon i dzwonię - pani przyjmuję zgłoszenie reklamacyjne. Zapewnia mnie że w takich przypadkach ich "wspaniały" sklep dosyła brakujące rzeczy. mija dzień a ja nie dostałem nic na email więc dzwonię 2 raz. tam słyszę że mojego wczorajszego zgłoszenia nie ma! Zgłaszam więc problem 2 raz. tym razem dzień później dostaje potwierdzenie na email. Mam czekać na odpowiedź co zamierza sklep z tym problemem zrobić. Mija tydzień i nic! dzwonie 3 raz już trochę wściekły. dostaję dzień później odpowiedź na email że mogą mi oddać 150 zł z ceny za to! (jak by to rozwiązało problem!) Dzwonie 4 raz! mówię że mnie to nie satysfakcjonuję i że odstępuję od umowy. Pani przyjmuje zlecenie i informuje mnie że muszę to solidnie zapakować i odesłać na swój koszt!!!!! Krew mnie zalała i powiedziałem że mają to sobie odbierać! Mija dzień i nic na email nie przyszło! Dzwonie 5 raz! Na wstępie mówię że idę do sądu jak to nie będzie przy tej rozmowie załatwione! Pan rzeczowy - mówi że nie wie jak to się stało i że nie ma problemu on przyjmuję odstąpienie i wysyła do mnie kuriera na ich koszt - kurier rzeczywiście był dzień później po soundbar. Dzień później widziałem na stronie śledzenia że paczka odebrana pod adresem zwrotów. Piszę więc maila że widziałem że towar dotarł do nich(i mam na to dowód) z zachowaniem terminów odstąpienia i proszę o zwrot pieniędzy. Mija 5 dni a tu cisza! żadnego odzewu. Dzwonie 6 raz! I pytam gdzie moje pieniądze a Pani mi na to że ja zwracałem towar z tytułu rękojmi więc oni muszą teraz naradzić się czy mi to w ogóle uznać!!!! Dostałem takiego szału że próbują mi tu wmawiać rękojmię!....Powiedziałem że mam dowód na to że zwróciłem towar z zachowaniem 14 dni i mają zwracać kasę! Pani mi na to trzasnęła słuchawką!!!! szczyt bezczelności! Dzwonie 7 raz i spokojnie informuję że idę do sądu i zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta - kolejna pani rzuca słuchawką. Czaicie to? Ale ku mojemu zdziwieniu w przeciągu 5 minut od ostatniej rozmowy dostaję email że przyjęto na magazyn oddany sprzęt i pieniądze zostaną zwrócone na konto które podałem w mailu przy odstąpieniu!!! Mija kolejne 8 dni ale na szczęście pieniądze wpływają na konto! uff! Tak więc NIE POLECAM TEGO PSEUDO SKLEPU - NEONET - bezczelność poziom ultra! NIGDY WIĘCEJ!!!