Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_XY0o

Dotycząca firmy: Oysho

Treść opinii: Zawsze byłam zadowolona z zakupów w sklepie Oysho, jednak do dziś. Moje zamowienie do dziś nie dotarło (powinno dotrzeć 15/16.12.2021). Nie dostałam żadnej informacji co się dzieje. Płatność została zrealizowana, otrzymałam maila z potwierdzeniem zamówienia. Wykonałam kilka telefonów na infolinie, pisałam maile oraz na czacie Oysho i do tej pory nie otrzymałam informacji co się dzieje z moim zamówieniem (Pani z infolinii powiedziała, ze ktoś się ze mną skontaktuje). Kontakt trudny, zero wyjaśnień. Jestem zawiedziona i pierwszy raz opadły mi ręce. Zawsze staram się być wyrozumiała w takich kwestiach. Jednak dzisiaj czara goryczy się przelała. Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w trybie pilnym będę zmuszona zgłosić to do Rzecznika Praw Konsumenta. Ponieważ takie obojętne podejście do drugiej osoby jest po prostu przykre..