Opinia użytkownika: Klient_istf
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Dodaję tę opinię tutaj, ponieważ z Google została ona z niewiadomych przyczyn usunięta. Mam bardzo przykre doświadczenia związane sklepem Rossmann mieszczącym się w Galerii Solnej w Inowrocławiu. Jakiś czas temu chciałam zwrócić przedmiot, za który dosłownie nawet nie minutę wcześniej zapłaciłam w kasie samoobsługowej (zdecydowałam się na inny produkt); zapytałam obsługującą kasę pracownicę sklepu o możliwość zwrotu, ta zadzwoniła po kierownika. Wezwana na miejsce niezadowolona pani kierownik, proszę wybaczyć kolokwialne określenie, „wyskoczyła” z insynuacjami o następującej treści: „skąd ja mam wiedzieć, że nie wychodziła pani ze sklepu, że coś do tego produktu nie było «wlewane»?”. Byłam po prostu zszokowana tym, co usłyszałam. Poza tym, że wcześniej podeszłam do stanowiska wspomnianej wyżej kasjerki, od kasy samoobsługowej nie ruszyłam się nawet na krok, o wychodzeniu ze sklepu nawet nie wspominając! Pani kierownik najwyraźniej była przeświadczona o tym, że jej wersja „wydarzeń” była prawdziwa, bo kazała mi czekać przy kasie, po czym zniknęła na ok. 7-8 minut, chyba po to, żeby sprawdzić na monitoringu, czy aby na pewno było tak, jak powiedziałam. Ostatecznie „łaskawie” zrobiła wypłatę gotówki. Wyszłam ze sklepu z poczuciem upokorzenia i niesłusznych stwierdzeń skierowanych w moja stronę.