Opinia użytkownika: Klient_HvpA
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Drodzy potencjalni klienci, niech ta opinia będzie przestrogą. Kupiłem smartwatch o wartości 1399 zł dostałem gumową opaskę wartą 100 zł. Zakup zrealizowany w sklepie (w sensie opłacony przy kasie stacjonarnie) we Wroclavi. Nie mieli na stanie, zgodziłem się na wysyłkę do domu. W kolejny dzień pracujący paczka dotarła. Okazało się, że z produktem który kompletnie odbiegał od tego który był zamawiany. Poszedłem do sklepu, wyjaśniłem sytuacje Pan powiedział, że zgłasza reklamacje i że wymienimy jak tylko do nich przyjdzie prawidłowy zegarek. Dwa dni później dostałem wiadomość sms, że smartwatch jest gotowy. Przyszedłem chcąc wymienić przedmiot 1 do 1, na co kierownik powiedział, że nie ma takiej możliwości bo jest to zamówienie internetowe i on nie pomoże mi w tej sprawie, odsyłając z kwitkiem. Wysłali kuriera, zabrali zegarek i cisza, w sklepie nic nie wiedzą, na infolinii nic nie wiedzą. Status paczki doręczona. A mój budżet jest pomniejszony o 1399 zł. Szanowni Państwo, nie robi się tak. Prawdziwą firmę rozpoznaje się po tym jak rozwiązuje problemy swoich klientów. RTVEuroAGD tego egzaminu nie zdało. Wstyd!