Opinia użytkownika: Klient_EPA1
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Żenada. Dwa dni czekania na odbiór paczki przez kuriera, jeden dzień, ok odpuściłam czekałam dzisiaj. Po złożeniu skargi na infolinii, dostałam tylko numer do kuriera. Dzwoniąc pan powiedział mi "czy może przyjechać po paczkę późną porą wieczorną" mowię ok dajmy szansę. Godzina bardzo późna już dalej cisza i zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera, postanowiłam zadzwonić ponownie sama do tego pana i co usłyszałam że on już dziś nie da rady jej odebrać. Ludzie ja rozumiem że kurierka to ciężki kawałek chleba zwłaszcza że mamy teraz okres przedświąteczny ale bądźmy dla siebie ludźmi. Wiem ze nie dam rady przyjechać dzwonię i informuję o tym, a tu kompletnie nic totalny brak szacunku dla klienta. Jak tak można ? powiem tylko jedno ta sytuacja spotkała mnie nie 1 raz jeżeli chodzi o Inpost i gwarantuję że z usług firmy "skorzystałam" piszę w cudzysłowie,, ponieważ w efekcie końcowym anulowałam usługę tego przewoźnika , OSTATNI RAZ . Wesołych Świąt. Szanujcie drugiego człowieka bo bardzo tego brakuje w dzisiejszych czasach