Opinia użytkownika: Klient_cl2x
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Byłam zmuszona korzystać z dpd bo to była jedyna akceptowalna przez firmę forma zwrotu zakupionego towaru. Na kuriera, by odebrał ode mnie paczkę czekałam tydzień! Codziennie dostawałam Email z informacją że dziś paczka zostanie odebrana, ale brak bylo nr kontaktowego do kuriera, codziennie tel na infolinię z interwencja i nadal brak kuriera. Co ciekawe-po wpisaniu nr zlecenia na stronie dpd można było przeczytać że przesyłka nie była przygotowana przez nadawcę lub nie było nikogo pod wskazanym adresem! Skandal! Przesyłkę raczyli odebrać dopiero 8 dnia od zgłoszenia jej do nadania w serwisie! Czas oczekiwania był o tyle istotny że powoli zbliżał się ostateczny termin na zwrot zakupionego przeze mnie towaru. Nie polecam!!!