Opinia użytkownika: Klient_l2Qn
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Nie polecam nikomu firmy kurierskiej DPD. Jak dla mnie to najgorsza firma kurierska w Polsce. Nigdy bym dobrowolnie nie zamówiła sama kuriera z tej firmy, lecz często gdy zamawiam coś przez internet to nie ma innej opcji dostarczenia paczki jak kurier DPD albo odbiór osobisty w sklepie. To już nie pierwszy raz jak miałam taką sytuację, a teraz to się zdarzyło 2 dni z rzędu. Skoro wybieram i opłacam dostawę kurierem pod adres w zamówieniu co jest zawsze droższe od obioru w punkcie to ma mi paczkę dostarczyć pod wskazany adres w zamówieniu, a nie on sam sobie decyduje i kieruje paczkę do punktu, bo mu tak łatwiej. Rozumiem, gdyby tak zrobił, gdyby nikogo nie było w domu, ale on nawet wcześniej nie zadzwonił do mnie, ani też tym bardziej nie był pod adresem, tylko z góry wybrał opcję najlepszą dla siebie. Dostawa kurierem jest zawsze droższa od dostawy do punktu i skoro zaznaczam taką opcję TO TAK MA BYĆ !!! Raz taki incydent mogę podarować i przymknąć na to oko, ale nie dwa dni z rzędu !! Ciekawa byłam jak to będzie wyglądać na drugi dzień, bo również miał mi dostarczyć kurier z DPD inne zamówienie. W drugim dniu specjalnie czekałam w domu przy oknie, gdyż widziałam na monitoringu przesyłki, że jest w doręczeniu. Około godz. 14:30 sprawdzam znów monitoring, a tam informacja "aktualnie w doręczeniu". Minutę później dostaję sms o treśći: " Przesyłka .... po nieudanej próbie doręczenia oczekuje na odbiór w punkcie..." ! To jakaś KPINA !! Punkt odbioru mojej paczki znajduje się 2m od adresu pod który miał ją dostarczyć. FAKTYCZNIE MIAŁ DALEKO !! Ta sama sytuacja co dzień wcześniej. Nikt nie dzwonił, nikt nie był też pod adresem, ani też nawet nie przejeżdżał obok adresu. Wkurzona zadzwoniłam dziś do BIURA OBSŁUGI KLIENTA firmy DPD, by złożyć skargę na kuriera. Ich infolinia to w ogóle jakaś PORAŻKA ! Rozmowa jest z robotem, który ma wcześniej ułożone pytania. Nie ma też opcji wyboru ROZMOWA Z KONSULTANTEM WYBIERZ... ! Jedynie jak się udzieli robotowi złej odpowiedzi na pytanie to można się połączyć z konsultantem. Czas oczekiwania na taką rozmowę WIECZNOŚĆ ! Po takiej rozmowie z szanownym konsultantem, stwierdził, że on nie widzi tu żadnego problemu, gdyż kurier sam sobie może wybrać opcję jak i gdzie chce dostarczyć Twoją paczkę!!! A zapytałam go, gdybym była osobą poruszającą się na wózku inwalidzkim to jak ją mam sobie iść odebrać skoro nie wychodzę z domu??!! Odpowiedział mi, że mogę sobie wtedy kogoś poprosić by mi paczkę odebrał. To jakieś są JAJA i niepomówienia !! Za różnicę dostarczenia paczki nikt mi nawet pieniędzy nie zwróci i co najciekawsze konsultant mi nawet tego nie zaproponował !! TAKŻE NIE POLECEM FIRMY DPD !! JAK NIE MUSICIE TO NIE ZAMAWIAJCIE TEJ FIRMY!!