Opinia użytkownika: Klient_K4tw
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Jestem zażenowana obsługa online w Hebe. Otrzymałam zamówienie w którym między innymi były dwie duże odżywki do włosów. Jedna z nich z pękniętym wieczkiem, a druga niedokręcona. Zamówienie odebrałam z paczkomatu. Karton przemiękł, odżywki ubrudzily fotele w samochodzie a o całym zamówieniu nawet nie wspomnę. Dwa razy rozmawiałam na ten temat na czacie Hebe. Nie mogłam się totalnie porozumieć. Panie jak mantrę powtarzały wyuczone formułki. Koniec końców - zero informacji na temat reklamacji po dwóch tygodniqch. Mówiłam Pani że nie spakuje tego bo z tych opakowań wylewa się produkt , mimo to itak teoretycznie miał być wysłany kurier l, który nie dojechał i zero odzewu. Żenada. Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam. Nie polecam.