Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_kcPL

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Najgorsza obsługa klienta jaka tylko może być i z jaka kiedykolwiek się spotkałem. Przy zamówieni miał zostać dostarczony z innymi produktami lodówka. Oczywiście panowie wnosząc lodówkę przez parę pięter obili ja i uszkodzili. Korzystając z momentu w którym nie patrzyłem się na ręce rozpakowali ja i przysunęli w losowe miejsce zasłaniając bok lodówki na którym powstało uszkodzenie. Oczywiście szybko to wykapałem i powiedziałem ze nie odbiorę tej lodówki. Ich zachowanie było niestosowne i zachowywali się jak bym to ja wydziwiał. Zadzwoniłem na dział reklamacji który zgłosił cale zajście, w tedy myślałem ze cos to da lecz dział logistyki który zadzwonił tego samego dnia w celu ustawienia wizyty standardowo przeszedł cala procedurę i zakończyło się na umówieniu wizyty na piątek miedzy 18-20. W piątek wiedząc już ze może być niemiła sytuacjia specjalnie zadzwoniłem na dział zamówień około godziny 17 aby upewnić się ze panowie będą. Usłyszałem ze maja godzinę wcześniej dzwonić ale... I tu uwaga... Czas przewidywany to 21.30. Gdzie płaci się 29.99 alby byli w przedziale 2 godzinnym. Poprosiłem o to aby dali notatkę do działu logistyki aby się ze mną skontaktwoania w celu przybliżenia terminu dostawy tak aby nie było problemu z dostawą. Przy okazji dowiedziałem się ze dział obsługi klienta i reklamacji nie ma kontaktu do logistyki tylko przez aplikację. Godzina 18 jeszcze raz Zadzwoniłem poprosiłem o kontakt ze strony panów z logistyki lub techników którzy maja wnieś dana lodówkę. W dalszym ciągu Dostawa przewidywana na 21. 35. Godzina 18.59 ostatnia minuta gdzie panowie z logistyki i dostawcy mieli skontaktować się ze mną telefonicznie i tu niespodzianka nikt nie dzwonił. Pani oczywiście wstawiała nowa notatkę o kontakt lecz w dalszym ciągu nikt nie dzwonił. Czekałem na adresie do 20.30 dzwonnic poraz ostatni do sklepu okazuje się ze panowie z dostawy zgłosili moja nieobecność o 19.58. Gdzie nie było telefonu ani kontaktu ze strony eurortfagd. Niedowierzanie w jaki sposób są traktowani klienci. Pani na infolinii stwierdziła ze nic nie może z tym zrobić, dodała notatkę która oczyścicie nic nie dala bo nikt się ze mną nie skontaktował. Zgłosiłem kolejna reklamację oczyścicie nikt na nią nie odpowiedział. W poniedziałek dzwoniłem z samego rana do działu reklamacji w dalszym ciągu nic się nie zmieniło i nikt się ze mną nie kontaktował. Za każdym razem to samo ani infolinia ani reklamacji nie ma kontaktu z logistyka.. Gdzie tu sens osoby które powodują zamieszanie i robią takie coś klientom nie odpowiadają za nic. O 13 dostałem sms ze będzie ponowna próba dostarczenia towaru do klienta tym razem między 10 a 20.... Gdzie przecież wykupiłem opcję z przedziałem 2 godzinnym. I kolejny raz biedna bezsilna pani na infolinii powiedziała ze zgłosi taka informację ze chce aby dostawa była miedzy 11 a 13 lub 16 a 18. Oczywiście maja się ze mną kontaktować z działu dostaw..... Ponowne łaskawe dostarczenie ma się odbyć w dniu jutrzejszym... Jak sądzicie uda się dostawa, czy znowu panowie z logistyki stwierdza ze skarga na nich wysłana prze ze mnie usprawiedliwia ich do tego aby utrudniać dostawę klientowi?