Opinia użytkownika: Klient_5KEB
Dotycząca firmy: RYŁKO
Treść opinii: To co spotkało mnie w tym sklepie przechodzi ludzkie pojęcie.Przyszłam wymienić rozmiar butów na większy wiadomo w za małych chodzić się nie da.Przymierzyłam i dobrałam odpowiednią rozmiarówkę pani się pyta czy zwracamy mówię, że tak z czego ona informuje mnie,że trzeba zapłacić za przesyłkę.Nie mam nic przeciwko płaceniu za przesyłkę więc chciałam zapłacić blikiem a tam na telefonie wyskakuje 299 złoty!!Pytam się jak to 299 złoty z czego ona mi mówi że mnie POINFORMOWAŁA PRZECIEŻ O TYM podniesonym tonem z niemiły grymasem twarzy, nie droga pani nie informowała mnie PANI o tym że mam płacić znowu 300 złoty za buty tylko po to żeby wymienić rozmiar :).Udało się odzyskać 270 złoty bo tyle zapłaciłam za nie przez internet na promocji co prawda rzucone na ladę ale trudno zniosę i to :) najwidoczniej nie byłam ubrana zbyt luksusowo na ryłko standardy żeby móc być tak traktowaną.Szczerze odradzam tam zakupów jeśli nie chcecie stracić nerwów i być zmieszanym z błotem przez panią ekspedientkę.Najwidoczniej lubią tam pomiatać klientami tylko dlatego że przyszli po coś. Na szczęście jest duży wybór sklepów obuwniczych a ja nie zgadzam się na takie traktowanie.Pozdrawiam i radzę zastanowić się kogo zatrudniacie na stanowisko ekspedientek