Opinia użytkownika: Klient_1nJW
Dotycząca firmy: Ochnik
Treść opinii: Tragedia… Kupiłam walizkę 2 lata (już wtedy przesyłka była opóźniona). Walizka była rzadko używana i ostatnio pękła w 2 miejscach. Od razu widać, że materiał gorszy niż w innych walizkach renomowanych firm, a nawet stara walizka z marketu była zrobiona z solidniejszego materiału. Tydzień temu wysłałam formularz reklamacyjny i zamówiłam kuriera. Niestety firma to zignorowała. Dopiero, gdy przez formularz na stronie zgłosiłam problem, kazali mi wysłać formularz jeszcze raz. Po kilku godzinach reklamację odrzucili na podstawie opisu, a produktu nawet nie widzieli. Dziś piszę w tej sprawie jeszcze do Rzecznika Praw Konsumenta i zobaczę, co mi doradzą. Niestety innej jakości i podejścia do klienta spodziewałam się po firmie Ochnik.