Opinia użytkownika: Klient_OyhV
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Kontaktowalam się z biurem obsługi klienta on line w sprawie możliwości dokupienia pojedynczego elementu serduszka do kupionych wcześniej kolczyków srebrnych z rubinami z kolekcji Be Loved. Krótko nacieszylam się nimi gdyż dość luźne zapięcie spowodowało że zgubiłam serduszko które jest luźnym elementów. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że nie możliwości zakupienia tego elementu. Pani zaproponowała mi on line ponowny zakup kolczyków dając rabat 10%!!! Pomimo iż zaznaczyłam że posiadam cały komplet z tej kolekcji na który wydałam ok 900 zl to kolczyki mam bezużyteczne i wydanie kolejnych 200 zl to przesada! Dodam że musialam upomnieć się o odpowiedz i jestem zdziwiona takim podejściem do klienta. Nie polecam bo nie ma tam proklienckiej postawy ze strony obsługi.